Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 2 maart 2018

Met de You can create it kit van februari (1)

In januari heb bij Helene den Breejen een You can create it kit aangeschaft. Daarin zitten dan drie enveloppen met de namen van de maanden erop. Bovendien zitten er ook nog wat extra dingetjes in de kit, en met deze materialen kun je dan je creaties maken. En uiteraard was nu de maand februari aan de beurt om er iets mee te doen.
Vandaag het eerste projectje dat ik ermee maakte.

Met het in de envelop zittende envelopje en het bijbehorende kaartje maakte ik dit. Het envelopje versierde ik met wat designpapier en een tekst. Het kleine kaartje voorzag ik aan de binnenkant met een flapje zodat er of geld, of een cadeaukaart in kan. De voorkant bestempelde ik met de Party Panda en kleurde het hoedje in met markers.
Vandaag kun je op het blog van Helene zien wat degene die zo'n kit hebben besteld, hebben gemaakt.
Mijn andere twee projectjes volgen later nog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten