Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 9 december 2017

Vandaag is onze kleinzoon jarig

En speciaal voor hem maakte ik op zijn verzoek een kaartje met een Ninjago figuurtje. Nu is dat niet is wat ik in mijn stempelvoorraad heb, maar lang leve het internet. Via kleurplaten.nl kun je heel veel items zoeken en vinden. Vervolgens kopieer en plak ik  deze tekening in een Wordbestand en verklein het tot de maat die ik graag wil gebruiken op mijn kaartje. Dit print ik uit op DCP papier en kleur het dan in met mijn Copic Markers.
Een vrolijk designpapiertje op de achtergrond (hij is dol op donuts dus vandaar dit papiertje) van het afdrukje maken het tot een echt kinderkaartje. De tekst Ninjago stond bovenaan bij de kleurplaat en om het voor hem zo echt mogelijk te maken heb ik deze ook ingekleurd en vervolgens heel nauwkeurig uitgeknipt en bovenaan de kaart geplakt. Dan nog zijn leeftijd uitgestanst met de Number of Years framelits en dit erop geplakt. En nu maar hopen dat hij er heel blij van wordt :-)



Overigens is mijn schoonvader ook vandaag jarig, maar die krijgt een kaartje dat ik al eerder gepost had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten