Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 21 oktober 2017

Monsters ..... BOO

Vandaag is het Less is More thema voor de komende week: Monsters. Oeps dat was nog even een dingetje want waar haal ik monsters vandaan? Maar ... in de stempelset Feathery Friends zit een soort van kwalletje of misschien is het een slakje dat zich heeft opgesloten in zijn huisje, maar ik zag er wel een monster in. Ik heb dit ding dus drie maal gestempeld en ogen gegeven op de gekste plekken. Daarna in gekleurd met de markers en een achtergrond gestempeld alsof de diertjes onder water leven. Met de Happy scenes vond ik er een passende tekst bij.


7 opmerkingen:

  1. This card made me smile Ankie! Such adorable little jellyfish monsters and the kraft card base really makes their colours 'pop'. Thanks so much for playing along with us at Less is More xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your aquatic monsters ! Not only they are cute but they also are beautiful with these colours ! Love where you placed their eyes ! So fun ! Thanks for sharing and for playing along at Less is More !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really cute little monsters Ankie - love your design and your colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A brilliant and super ingenious take on our monster challenge Ankie, so much fun and movement in your card and great to see you play along at Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kwal, slak, monster...hehe erg handig en makkelijk aan te passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf om deze ervoor te gebruiken; is een leuk zacht monstertje! Leuke kaart weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen