Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 16 september 2017

Thinking of you

Deze basiskaart is gewoon wit en daarop heb ik eerst halverwege een washitapeje geplakt. Daarna met de schulp stans uit de Colorful Seasons framelits een stukje Coastal Cabana cardstock gestanst en tegen het washitape geplakt. De strandstoel stempelde ik op een restje wit en knipte deze handmatig uit (helaas is hier geen framelit van) en plakte dit rechts op de kaart. Met de stansen maakte ik uit Early Espresso cardstock een boomtak en plakte die op de kaart. Met de kleur Garden Green stempelde ik de bladeren op de tak, maar ook een aantal bladeren op een restje wit. Die laatste stanste ik weer uit en plakte die met dimensionals op de takken en ik liet één blad van de tak "vallen".



Dit waren de kaartjes van deze week met de Colorful Seasons in de hoofdrol. Ik hoop dat ik weer een aantal mensen heb kunnen inspireren met mijn creaties.

1 opmerking:

  1. Mooie kaart, mooi de extra bladeren en de strandstoel blijft leuk. Je vorige kaart is zo stijlvol, mooie kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen