Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 27 januari 2017

I love when your birthday comes around

Op verzoek van Maaike die op 10 januari een Kick off party gaf van de nieuwe SU voorjaarscatalogus en de Sale-a-Bration folder, maakte ik dit voorbeeld kaartje voor die avond. Het is een set die op mijn verlanglijstje stond maar inmiddels al besteld is. Ik mocht dus even met de set spelen voordat ik hem zelf kon bestellen. Altijd leuk, want dan weet je zeker of hij echt zo leuk is als je dacht. Ik heb eerst een basiskaart van wit cardstock genomen en daarop aan de linkerhelft de tent gestempeld uit de set Caroussel Birthday die in de voorjaarscatalogus staat. vervolgens plakte ik een lintje op de helft van het designpapier. Het draaimolen paardje is echt te leuk en heb ik met de marker deels ingekleurd en verhoogd met dimensionals op de rechterkant van het kaartje geplakt. Met de tekst uit dezelfde set stempelde ik de wens en stanste die uit met de stitched framelits dies. Nu zit daarbij geen rechthoek, maar die heb ik gemaakt door de stans te verschuiven nadat ik eerst een vierkant had gestanst. Zo kun je zelf je eigen rechthoek maken, zo breed als je wilt. Dit kaartje heeft inmiddels ook al op mijn Facebook gestaan, mocht het je soms bekend voorkomen.


2 opmerkingen:

  1. Superleuk inderdaad als je al aan de slag kan om even te testen ! Heel erg mooie set en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, het carrouselpaard is echt mooi en leuk die bijpassende tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen