Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 9 juli 2016

Woning

Mijn derde en laatste kaartje voor vandaag is mijn bijdrage voor de ABC challenge van deze maand. De maand is de letter "W" aan de beurt en die staat in dit geval voor woning.
Je mag zelf je eigen creatieve ideeën erop loslaten, als het maar duidelijk is dat het gaat om een woning.
Ik had meteen het idee om mijn "huisjes" pons daarvoor te gebruiken. Ik stempelde op een stukje Baked Brown Sugar cardstock eerst met de Hardwood achtergrondstempel. Daarna ponste ik het huisje uit en draaide het papier een kwartslag om het dak van het huisje nogmaals uit te ponsen. Het gaatje maakte ik met mijn Crop-a-dile om het een beetje in verhouding te houden. Met de boom en het gras uit de Sheltering Tree een boom op het gras gestempeld en daar het huisje ingehangen. De Nederlandstalige tekst heb ik al een poosje en ik meen me te herinneren dat die van Joy Crafts is.


3 opmerkingen:

  1. Jij bent er ook altijd trouw bij bij de Abc van Erna. Leuk kaartje.
    De mijne is ook af en toon ik na ons verlof. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt Ankie! Dat huisje ga ik zeker een keertje casen! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen