Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 24 juni 2016

Het tweede kaartje met de grote vlinder

Dat werd dit kaartje. Het verzoek was - om net als bij het kaartje van gisteren overigens - de vlekkenstempel te gebruiken uit de Gorgeous Crunch. Dat hoef je me echt geen tweemaal te vragen want ik ben gek op de diverse achtergrondstempels van SU waar deze dus ook onder valt. Dit keer gebruikte ik diverse kleuren blauw.
De vlinder stempelde ik op een strook Whisper White en vervolgens kleurde ik deze in met behulp van de blenderpens. Als je goed kijkt zie je achter de vlinders de "vlekken" in het lichtblauw. De tekst had ik op de computer gemaakt en een aantal keren afgedrukt. Dit keer stanste ik hem uit met een ovale framelit en deed dit ook in een grotere maat in een blauwgroene tint. De strook met de vlinder plakte ik op een iets bredere strook donkerblauw.



3 opmerkingen:

  1. Die swallowtail blijft ook een favoriet van mij !
    Je kaart is heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Ankie. Heb de Swallowtail toevallig van de week op marktplaats gekocht, dus ben geïnspireerd door dit kaartje! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn Danielle da je hierdoor geinspireerd bent. Er komt heel binnenkort (misschien morgen wel) nog een kaartje met deze prachtige vlinder. Hopelijk vind je hier ook nog inspiratie in. Overigens kun je me ook volgen op Pinterest waar ik zelf veel inspiratie vandaan haal. Daar heb ik ook een speciaal bord met deze vlinder aangemaakt.

      Verwijderen