Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 11 oktober 2014

Een enkellaags kaart met 2 van "iets"

De Less is More uitdaging deze zaterdag. Een eenlaagskaartje en je moet daarop iets met 2 dingen maken. Ik heb gekozen voor twee rozen, maar ook voor twee geëmboste lijnen om de afbeelding heen. Het is heel moeilijk te zien maar als je goed kijkt zie je het het beste onder de afbeelding. Maar het dus als een vierkant erom heen. Ik heb nog geprobeerd om een close-up foto te maken maar dat werd een hele wazige foto dus die laat ik maar achterwege.


De rozen zijn overigens ook in twee kleuren gestempeld: Pink Pirouette gecombineerd met Strawberry Slush. De blaadjes zijn in de kleur Summer Starfruit waarvan ik de eerste stempel heb gezet nadat ik eerst een afdrukje op een kladje had gemaakt en daarna heb de nerven gestempeld direct vanaf het inktpad. De rozen komen uit de set Stippled Blossom, een set waarbij je de bloem opbouwt door met twee stempels (een basis en een detailstempel) te werken.

12 opmerkingen:

  1. Hola Ankie, thank you for your comment.
    Wonderful card Ankie, gorgeous roses, fantastic colouring, i love it!!!
    Hugs from Palma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What absolutely beautiful flowers Ankie, great stamping!
    Thank you very much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie rozen! Zo is het wel een heel speciaal bloemetje voor iemand! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie what beautiful stamping!
    Thanks so much for joining us in our one layer challenge
    Anne
    LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Dit blijft een van mijn favoriete stempelsets. Práchtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! Ankie this this is FANTASTIC!
    Superb stamp, divine colouring and so elegant
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so pretty Ankie! Love those coloured blossoms and the embossing sets them off beautifully.

    BeantwoordenVerwijderen