Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 7 oktober 2014

Bloem

Het thema van Love to Stamp is een ABC challenge waarbij deze keer de B aan de beurt is en die staat volgens de opdracht voor Bloem(en). Dat is een dankbaar onderwerp. Ik heb met behulp van de Daydream Medaillons en de bijpassende Floral frames dies een kaart gemaakt dat geheel de vorm van een bloem heeft. Ik heb gestempeld op wit en op Pink Pirouette cardstock met de inktkleur Pink Pirouette. Nog wat kleine pareltjes voor de finishing touch. Ik heb er geen tekst op gedaan zodat ik, als ik het kaartje ga versturen, er binnenin kan zetten wat voor die gelegenheid toepasselijk is.


2 opmerkingen:

  1. Wow hij is prachtig Ankie!! En wat leuk dat je weer meedoet! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart. Wat een lieve kleurtjes. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen