Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 28 augustus 2014

Op de valreep, nog een bijdrage voor de Liftchallenge

Vandaag op de valreep (sluitingstermijn is morgenochtend/middag om 12.00 uur) nog een bijdrage voor het Liftchallenge blog. Eigenlijk vond ik het nog niet eens zo makkelijk om mee te doen, maar ik had de oproep gezien vorige week en die hield me toch nog wel bezig, juist ook vanwege de leuke voorbeelden die er gemaakt waren. Uiteindelijk ben ik er nog niet over uit of ik helemaal tevreden ben, maar het is ook niet echt verkeerd.


5 opmerkingen:

  1. Valt mee met de valreep, want de challenge sluit op vrijdagavond 18.00, dus iets later dan je dacht.
    Je uitwerking is zeker niet verkeerd. Mooie eigen invulling en leuk dat je hebt gekozen voor kraft. Mooie kleuren er bij gekozen. Mooie lift vind ik het, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, je hebt de afgelopen weer weer heel wat mooie kaarten gemaakt.
    Productief
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat het je niet losliet en op tijd ben je zeker nog, hoor! Net als Cornelie vind ik je kaart erg mooi gelukt, dat kraft met hartjes en dan het bordeaux en wit erbij... ja! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal niet verkeerd, wat een leuke kaart is het geworden! Die hartjes zijn schattig, zeg. Leuk dat je toch hebt besloten mee te doen, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met die hartjes.


    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen