Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 10 augustus 2014

Foliage

Ik had er nog nooit van gehoord maar gelukkig stond bij de uitdaging van Less is More wat het betekent: je moet op je kaart een blad of tak met bladeren gebruiken. Nu heb ik een mooi stempeltje van een varenblad en daar heb ik onderstaand kaartje voor de uitdaging van gemaakt. En deze keer moest je kaartje ook weer enkellaags zijn, veel wit laten zien en zo min mogelijk embellishments hebben.
Ik denk wel dat het gelukt is toch?


9 opmerkingen:

  1. You made this one just right Ankie!
    Beautiful card, lots of white space and minimal embellishments! Perfect!
    It's a gorgeous fern stamp too!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loving your stamped ferns Ankie, great card !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love these ferns and the placement of your text is perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is a pure delight Ankie.
    The fern looks like it's just been picked from the garden.
    Amazing stamp and the addition of those butterflies is just perfect.
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so very pretty--very calm and natural. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry to be so late commenting, what a fab foliage card Ankie!
    Thanks so much for joining us at Less is More
    Anne
    LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen