Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 26 juli 2014

Happy Birthday Chrissie

Vandaag is Chrissie van Less is More jarig. Uiteraard wil ik haar daarmee van harte feliciteren. De uitdaging van deze week is - vanwege Chrissie's verjaardag - alles mag, als er maar wel veel witte ruimte op de kaart overblijft, het moet wel een CAS kaartje zijn natuurlijk.
Ik heb Very Vanilla cardstock gebruikt en Rich Razzleberry. De inktkleuren zijn eveneens Rich Razzleberry maar ook de nieuwe kleur Blackberry Bliss. Met behulp van de Gorgeous Crunch stempelset heb ik de achtergrond gestempeld en met de Papillon Potpourri stempelset de vlinders gestempeld. Met de happy birthday teks uit de From My Heart set de wens erop gestempeld in Blackberry Bliss (net als de kleine spettertjes op de achtergrond). Twee pareltjes in bijpassende kleur en klaar was mijn bijdrage en verjaardagswens voor Chrissie.


7 opmerkingen:

  1. Fab card love your mono-colour design !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stylish card Ankie!
    Thanks so much for joining LIM this week
    Anne
    Less is More Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a great CAS card Ankie. I love the Gorgeous Grunge set but have resisted so far! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm sorry this comment is so late, but I was on holiday in Spain last week and wifi was a little limited and slow!
    This is amazing Ankie, I love it..and thanks so much for the birthday greetings!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another winning and beautiful card, Ankie!! Congratulations on the spotlight at LIM!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen