Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 3 juli 2014

CASE-it

Dat is het thema deze week van SU-per challenge. Krista maakte een kaartje wat je als inspiratiebron moet gebruiken.


Ik heb er een babykaartje van gemaakt en meteen maar zowel in het roze als in het blauw. Ik vond de schets zo gaaf dat ik dat wel aandurfde :-)



Ik heb alleen de tekstbanner naar boven geschoven want die viel anders weg tegen de achtergrond. En ach, het is de bedoeling om de kaart van Krista ter inspiratie te gebruiken en niet persé te kopiëren.
Voor de blauwe heb ik gebruik gemaakt van de kleuren Night of Navy en Marina Mist en voor de roze heb ik Pink Piroutte en Strawberry Slush gebruikt.

5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik vind het ook echt een fantastisch kaartje om te CASen! Die van jou zijn echt super geworden!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke geboortekaartjes! Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een leuke babykaartjes. Helemaal goed om de tekst naar boven te schuiven in dit geval. Leuk je weer te zien bij de SU-per challenge.m Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie, wat heb je weer een ontzettend leuke kaarten gemaakt. De kaart is goed geCASED en je uitwerking naar 2 verschillende geboorte kaartjes vind ik écht geweldig!
    Gezellig dat je meedoet met onze SUper challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten weer, Ankie!
    En helemaal super dat je trouw meedoet aan de SU-per Challenges

    BeantwoordenVerwijderen