Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 27 juni 2014

Kleuren uitdaging SU-per challenge

Vandaag weer een kleurenuitdaging bij SU-per challenge. En in dit geval een dubbele uitdaging voor mij want ik heb slechts 1 van de 3 genoemde kleuren.


De Summer Starfruit heb ik, die andere twee niet. Maar daarvoor in de plaats heb ik gekozen voor Strawberry Slush als vervanging voor de Primrose Petals en voor Cherry Cobbler in plaats van Raspberry Ripple. 

Ik heb de achtergrond geëmbost met de honeycomb folder van SU. Daarna met de Six Sided Sampler de kleuren Summer Starfruit en Strawberry Slush en daarna met de bijbehorende pons uitgeponst. Die heb ik op de achtergrond (overigens is dit de Naturals White van SU) en geplakt en daarna met een heel klein stempeltje, uit een stempelset die ik als een van de eerste ooit aanschafte, met Cherry Cobbler verdeeld over de honingraatjes wat gestempeld. Daarna met de Itty Bitty Banners de tekst ook in Cherry Cobbler gestempeld en uitgestanst met de bijbehorende framelits.


2 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaanAnkie en wat heb je goeie vervang kleuren gekozen. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaart! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen