Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 21 juni 2013

Wat een feest

Hallo allemaal,
Vandaag geen kaartje maar wel een leuk bericht. De oplettende volgster heeft vast al wel gezien dat ik de laatste paar weken regelmatig een kaartje plaatste voor een zwangere, en ook twee maal een kaartje voor grote broer. Ik kon en mocht op dat moment nog niets vertellen, maar nu kan het want de echo's zien er goed uit. Je je leest het goed echo's. Onze twee schoondochters en dus ook onze zonen, verwachten allebei hun tweede kindje. De berichten zijn vooralsnog dat de een eind decemer is uitgerekend en de ander de eerste week van januari. Gaaf hè? En net als bij de oudste twee kleinkinderen zit ook nu de uitgerekende datum weer heel dicht bij elkaar. Erg leuk voor de kindjes ook als ze straks wat groter worden. Dat zien we nu al met onze huidige drie kleinzoons.
Zo, dat was het even voor vandaag; morgen komt er wel weer een kaartje.

4 opmerkingen:

  1. oohh wat een geweldig mooi nieuws, wat fijn dat alles er tot nu toe goed uit mag zien. Gefeliciteerd
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat,word nog druk bij jullie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nogmaals proficiat, voor jou/jullie mag het vast snel december zijn
    liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat leuk Ankie,gefeliciteerd hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen