Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 19 juni 2013

Post!!

Hallo allemaal,
geniet iedereen ook zo van deze zomerse dagen? Op het moment dat ik dit berichtje maak is het nog heel vroeg, maar ik zie in het oosten de zon al prachtig oranje-rood opkomen en het beloofd wederom een hele warme dag te worden. Gelukkig is mijn huisje goed geïsoleerd en blijft het binnen best behaaglijk. Straks komt namelijk mijn kleinzoon van anderhalf waar ik op woensdag altijd op pas en de lieve schat heeft een superblank huidje en rood haar (net als oma :-) ) dus blijven wij op het heetst van de dag lekker binnen. Maar na de afgelopen hele lange winter/donkere periode hoor je mij niet klagen hoor. Tenslotte krijgen we van zonneschijn ook weer nieuwe energie. Maar genoeg gekletst over het weer.
De uitdaging van Cards en Scrap stond gisteren online en daar is het thema POST. Laat ik nu net vorige week mijn nieuwe Wildrose stempels binnen hebben gekregen waaronder een van dit schattige olifantje dat dus prima in het thema past. Ik heb er een vrolijke boel van gemaakt door veel kleurtjes te gebruiken. Het uitgestanste envelopje met wens is van Marianne Design, de bloemen en parels komt uit mijn voorraad. Het achtergrondpapier is van de Action. Daar vond ik vorige week ook weer een paar schattige dp/blokjes die ik niet kon laten liggen.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, vrolijk kaartje. En die stempel is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, geweldige lieve en toepasselijke afbeelding erop en dan het envelopje erbij, helemaal leuk gedaan Ankie.

    Gezellig dat je meedoet met de "post" uitdaging van Cards&Scrap challengeblog.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vrolijke kaart. Een lief afbeelding en leuk met het envelopje erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk kaartje,super.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje is het geworden, zeg!! Als je die in de bus krijgt, kan je dag niet meer kapot!

    Bedankt voor het meedoen met Cards&Scrap!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen