Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 11 juni 2013

Ik word grote broer

Omdat er wat zwangere dames zijn in mijn omgeving, zoals ik vorige week al vertelde, en daar ook dames bij zijn die zwanger zijn van de tweede, heb ik voor één van de zoons van die dames ook een kaartje gemaakt: ik word grote broer.
De jongeman in kwestie heeft de kaart inmiddels ontvangen en vond het erg leuk. Ik dit jongetje op het kaartje middels de maskertechniek gestempeld op een waterput alsof hij zit uit te rusten van het harde werken in de tuin en daarbij een liedje zit te zingen voor zijn kleine broertje of zusje. Het vliegtuigje met daaraan de tekst symboliseert de blijheid van het weten van een nieuwe baby,  alsof hij het van de daken wil schreeuwen. Het achtergrond papier is van SU, het jongetje is van Eline's babies en het vliegtuigje is van Lost and Found. Zo zie je dat je best diverse merken kunt combineren


5 opmerkingen: