Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 20 april 2013

Guus kom naar huus ...

En dan is het zomaar ineens alweer zaterdag, dus mijn beurt om bij Scrapmydream de kaart van de dag te leveren.
Ik heb door allemaal kleinere stempels (de grootste was de schuur) via de maskertechniek over elkaar heen te stempelen dit boerderijtafereeltje gemaakt. Echt wel een mannenkaartje vind ik zelf. Uiteraard heb ik de afdrukjes ingekleurd met copics. Het is even wat werk en goed met de Stamp-a-Majic van SU werken en dan kun je dus dit soort resultaten behalen.


Met nog wat papier van Lost and Found kwam ik uiteindelijk tot dit resultaat.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Ankie. Lekker stoer. Ook het papier is mooi.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh wowwww wat is tie mooi helemaal geweldig het boerderij tafereel, echt iets wat hier ook past (ons leven op de berederij)
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen