Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 30 maart 2013

Tweede kaartje van vandaag - voor twee uitdagingen

Hoi allemaal,,
Daar ben ik nog een keer hoor. Ik zag bij Less Is More de leuke uitdaging om iets te maken met scallops. Nu had ik van de week bij het surfen op internet een heel leuk idee gezien en dat heb ik hier ook toegepast. Echter ik zag bij het Scr@pcards and Challenge blog ook een uitdaging waarbij je vlaggetjes op je kaartje moest gebruiken. Dus werd het voor mij 1+1 = 2. Eén kaartje dat bij beide uitdagingen mee kan doen.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset O Whale van Stampin'up en een vlaggetjesstans van Joy. De letters op de slinger zijn van zo'n stickervel met letters dat ik nog had liggen.


13 opmerkingen:

  1. Hola Ankie, very original idea for your scalloped card and sooo original the message for happy birthday :D:D:D, good job.
    Hugs from Palma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Fijne paasdagen
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ankie,

    Mijn internet doet het nu eindelijk weer wat een gaaf kaartje zeg en je paraplu kaartje vind ik ook erg mooi!!

    Fijne Pasen

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute, cute, cute! Love the little whale!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, heel apart. Ook je paraplukaartje is speciaal.
    Fijne paasdagen
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I tried to use this set to make one of my cards this week, but I somehow just couldn't get the scallops to work properly for me!
    This is such fun!
    Thanks so much
    Happy Easter!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the shape, very Eastery (if that's a word!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. so much fun angie

    Thanks for joining us this week
    Jen
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Ankie, en slim gecombineerd toppie, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge Blog.


    Lieve greotjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen