Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 22 maart 2013

So glad we're here

Deze tekststempel heb ik voor het eerst gebruikt tijdens de workshop van Maaike op 9 maart bij mij thuis. En eigenlijk vond ik hem best wel mooi. Dus ik ben opnieuw met deze set aan het stoeien gegaan en met wat scallopcirkels die ik nog uitgestanst op mijn bureau had liggen, en ook de vlindertjes waren over van een andere kaart. Het enige dat ik heb gedaan is met de BigDie Top Note het bruine deel gestanst. Vervolgens een stukje zelfklevend kant van SU erover en toen wat zitten schuiven met alle losse onderdelen, net zo lang tot het naar mijn zin was. Ook de drie rhinestones onderaan de kaart zijn van SU.


4 opmerkingen:

  1. hele mooie kaart heb je gemaakt ankie, mooie kleuren en chitterende tekst
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en de tekst is ook erg mooi.\

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combinatie zo met elkaar Ankie!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen