Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 5 maart 2013

Dancing queen

Van een heel ingetogen kaartje gisteren, naar een vrolijke 'dancing queen' van Karen's Doodles. Ik heb dit stempeltje al vrij lang en ik blijf hem leuk vinden. Zo af en toe kom ik het weer tegen en wil er dan ook echt meteen iets mee maken. Zoals dit kaartje. Een stans van Marianne Design, plaatje ingekleurd met copics, een lint van SU evenals de brad en het achtergrond designpapier is uit een blokje van de Action. De pareltjes rechtsonder uit eigen voorraad.


10 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd.en inderdaad een leuke afbeelding.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie,
    Ooh wat een leuke, vrolijke kaart is dit, de stempel is ook leuk..mooi afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good morning absolutely gorgeous creation as always...

    Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg en die olifant is erg mooi ingekleurd!!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat een schitterend kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie en vrolijk kaartje en de olifant heb je erg mooi ingekleurd.

    groetjes.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd, lekker vrolijk en prachtig gekleurd.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die weer schitterend Ankie, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke hippe olifant!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen