Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 26 februari 2013

Grote broer

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje op bestelling. Een "ik word grote broer" kaartje moest het worden. En bij Elke Kaart Een Feestje moest je een fotoframe gebruiken dus ik heb deze twee dingen met elkaar gecombineerd. Ik heb  dp gebruikt van Boofle. Een tekststempel en een stempel van een stoer mannetje van Eline. Een stempel met de tekst slaap kindje slaap dat ik gestempeld heb in het fotolijstje. Een vlaggenlijntje gestanst met een Joy mal en wat sterretjes geponst met een ponsje van het Kruidvat. Het jochie is ingekleurd met copics.

Ik heb geprobeerd om zowel een stoer als toch ook 'lief/zacht' kaartje te maken en hoop dat ik erin geslaagd ben.


10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Ankie, ik vind hem prachtig geworden. Zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en mooie kleurtjes. Het is je gelukt om de kaart zowel stoer als schattig te laten ogen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lief en schattige kaart Ankie! Super gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg lief kaartje en bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk stoere kaart Ankie!

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,lief en stoer.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooow deze is echt te gek Ankie! Grote broer zal 'm super vinden!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    Ps'je, ik heb nog een heel leuke candy op m'n blog staan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en lieve kaart, leuk de tekst geplaatst in het frame!
    Gezellig dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart Ankie! Ben benieuwd wie die grote broer gaat worden! Ken ik hem?
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen