Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 12 januari 2013

Tweede kaartje van vandaag: uitdaging Less is More

Hoi allemaal,

Daar ben ik nog een keer. Ik zag bij Less is More de uitdaging: one layer met als thema sport of exercise. Dat sprak me meteen erg aan dus ik ben er net even voor gaan zitten. En dit is mijn kaartje geworden:


Vinden jullie het wat?

10 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie,
    Ik vindt hem heel mooi en succes met de challenge
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zo op die witte kaart, ik vind hem prachtig Ankie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a super one layer card!
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card, I like the border you added.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great one layer card...the image is perfect for this challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your image is terrific, super card.
    Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. angie what a fab image to use!!
    Sorry late visiting this week...
    Thanks for joining us
    Jen xx
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen