Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 9 januari 2013

Elke Kaart Een Feestje uitdaging 149

Goeiemorgen allemaal,

Hier is mijn bijdrage voor de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje van deze week. De uitdaging is om een kaartje te maken ZONDER cute stempel. En dat doe ik regelmatig zo tussendoor omdat ik dat ook wel eens leuk vind voor de afwisseling. Daarvoor heb ik altijd wat schetsen achter de hand en daarvan heb ik er ook vandaag een als basis voor deze kaart.
Het papier en de tekst is  van Lost and Found evenals het kleine ovaaltje links onder. De grote strik is gemaakt met lint van Stampin' up. Nog een touwtje van MME, een knoop uit mijn knopendoosje en een restje lint uit de voorraad. Ben benieuwd naar jullie reacties.


6 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Ankie, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi geworden, Ankie.
    Leuk dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ankie en leuk dat je meedoet met onze no-cute challenge van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Ankie.
    Zo zie je maar zonder stempel kan je ook prachtige kaarten maken.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze no-cute opdracht. Heel stijlvol.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart!
    Gezellig dat je meedoetmet EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen