Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 30 januari 2013

Baby

Goeiemorgen allemaal,

De uitdaging die gisteren bij Elke kaart een feestje van start is gegaan, is de opdracht om een kaartje te maken met daarop zichtbaar een doily. Ik heb er even een dagje over nagedacht en gistermiddag toen ik uit mijn werk kwam heb ik dit kaartje gemaakt. Omdat de pareltjes gemaakt zijn met de perlenpen moesten die eerst even drogen voordat ik het kaartje goed op de foto kon zetten. Het achtergrond papier komt uit een blokje van de Action, het lintje uit eigen voorraad, evenals de charm. De hartjes zijn de 'afvalstukjes' die overblijven als je zo'n doily uitstanst. Het plaatje is van Mo Manning en vind ik echt zo lief....


Laat gerust een berichtje achter in het reactieveld. Ik lees alle commentaren altijd met veel plezier.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, dit is een heel mooie kaart. Het plaatje is super schattig en zeer mooi ingekleurd. Ook het papier is mooi.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en wat een schattige stempel heb je gebruikt.
    Echt heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief en schattige kaart Ankie! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ankie. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje... Bijzondere kleurcombi, heel mooi en leuk zoals je de "doily" heb verwerkt.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een superlief kaartje heb je gemaakt Ankie, ik vind hem prachtig. Zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lief kaartje is dit! Mooie doily en leuk dat je de hartjes weer hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart is dit geworden.
    Leuke doily heb je verwerkt.
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met een lieve digi Ankie.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super wat een lief baby kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen