Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 9 december 2012

Alweer 1 jaar

Vandaag is onze jongste kleinzoon jarig. Ja, we hebben er drie en ze zijn ook allemaal in dezelfde periode jarig. Afgelopen donderdag was Mattias jarig, vandaag dan Joël die zijn eerste verjaardag mag vieren en begin januari wordt Tijmen twee jaar. Dus .. ook volgende maand weer een kaartje voor een jarig kleinkind.

Vandaag in elk geval een kaartje dat gemaakt is in dezelfde stijl als die van Mattias maar nu in de kleuren die bij Joël passen en die hij ook regelmatig draagt. Ook hier heb ik zijn naam in de sneeuwvlokken gezet en in de grote sneeuwvlok rechtsonder zijn leeftijd.

Nu zijn jullie gewend dat ik op zondag altijd een christelijk kaartje plaats, en dat komt ook maar iets later op de dag. Bovendien de naam Joël betekent: Godsgeschenk dus is ook heel mooi om dit kaartje toch vandaag te plaatsen.


6 opmerkingen:

  1. Van harte met je kleinzoon een fijne dag en je kaartje is lief,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleinzoon en wat een lieve kaart heb je voor m gemaakt.
    Gezellige dag vandaag.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Ankie,
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon.
    je hebt een hele mooie kaart voor hem gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon. Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt met een heel lief afbeelding! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleinzoon Ankie, wat heb je voor hem ook weer een schitterende kaart gemaakt, prachtig met dat blauw. Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen