Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 3 november 2012

Less is More - Pink

De Less is More uitdaging van deze week is een kaart te maken met roze. Hoewel ik nog niet kan knutselen heb ik wel een kaartje dat hieraan kan meedoen en wat nog niet eerder geplaatst is geweest. Misschien een niet alledaags thema wat ik gekozen heb om er roze in te verwerken maar ik ben uiteindelijk heel tevreden met het resultaat.



22 opmerkingen:

  1. Delightful card and a super image

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, this is such a pretty stamp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely work. Love the different font styles in the sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Ankie! Gaat het goed met je schouder? Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anja, ja hoor het gaat elke dag een beetje beter. Zojuist is Els hier geweest en bracht een door jouw gemaakt kaartje mee. (Groen en oranje met feel better soon) Erg mooi en het was gezellig om Els weer even te zien. Ik hoorde dat je binnenkort voor een weekje naar Nederland komt? Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende kaart is het voor zo'n aangelegenheid, ik vind hem heel mooi Ankie. Sterkte met je schouder.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Ankie, gorgeous card, perfect CAS design, well done.
    Hugs from Palma de Mallorca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ankie,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie stijlvolle kaart! Schitterend! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Ankie, en een prachtig gedicht.

    Fijn weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful delicate bloom Ankie!
    Super card.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh Ankie,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful CAS card. Lovely image

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty CAS card - the image is just lovely gorgeous.
    Debbie
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just sooo pretty ... love it! Anita in France

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty card, love the flower :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je eervolle vermelding Ankie bij Less is More! Hij is het waard hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen