Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 18 juli 2012

Peuters en kleuters - Ekef 124

Om te beginnen wil ik eerst eens even mijn nieuwe volgers van de afgelopen week welkom heten. Ik zag dat ik er ineens weer een mooi aantal bij had gekregen. Fijn dat jullie mijn blog willen gaan volgen, en ik hoop dat jullie nog lang blijven 'hangen'.
Terug naar het onderwerp van vandaag.
Wat een leuk thema: peuters en kleuters bij Ekef. Ik heb zulke leuke afbeeldingen dat het lastig was om een keuze te maken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor deze kleine man van Mo Manning. Helemaal happy in zijn pyamaatje met - roze wangetjes van de slaap - zijn net voor zijn verjaardag gekregen treintje. Althans, zo had ik het verhaaltje erachter bedacht.


Het papier met de ballonnetjes komt uit een paperpad van Studio Light. Dat kocht ik een paar weken geleden zomaar eens op de markt. Het papier is echt leuk (afgelopen maandag heb ik er ook wat van gebruikt bij mijn eerste kerstkaartje van dit jaar) en voor veel doeleinden bruikbaar.

Ik heb het manneke ingekleurd met de volgende copics:
Gezichtje: R05 (wangetjes), E51, E00
Haar: E44, Y28, Y23, E53
Pyama: R08, R05, R02, YG17, YG13, YG11
Slofjes: E57, E55
Treintje: R29, R27, E43, E42, B26, B24, YG01, YG00
Vloer: C3, C1, C00
Schaduw: W1, W0, W00

Ben heel benieuwd naar de reacties van jullie. Alvast dank daarvoor, ik vind het altijd erg leuk om te lezen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, is dit lieve kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ankie,

    Geweldig leuk kaartje weer!! Leuk he dat ik had gewonnen!! Ik had het helemaal niet verwacht eerlijk gezegd!! De kleine peuter afbeelding vind ik super ingekleurd echt super weer!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een prachtig lief kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaagh, wat een schattige kaart.
    Superleuke kleurtjes.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Ankie je hebt er een plaatje van gemaakt, wat is hij mooi geworden zeg. Heel erg super. En inderdaad ik vind het ook een geweldige challenge met die peuter en kleuter, daar heb je zulke leuke stempels van. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige leuke kaart en de geweldige leuke digi is prachtig ingekleurd.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, mooie kleuren en wat een lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, wat kan ik hier nu van zeggen? Gewoon schattig!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel vrolijk kaartje, met een ontzettend leuke digi.
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke peuter/kleuter kaart.

    Leuk dat je weer meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen