Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 25 juli 2012

Kleurenuitdaging met optioneel thema pensioen

Hoi allemaal,

Vreemd hoor om een dagje niet te bloggen. Maar het kwam er gewoon even niet van. Gisteren is echter de nieuwe uitdaging van Elke kaart een feestje geplaatst en ik heb er een dagje over nagedacht, gisteravond wat zitten stoeien met de kleuren die ik zou gaan gebruiken en vanochtend ben ik gaan zitten kleuren en heb de kaart afgemaakt. Ik heb gekozen voor de kleuren roze-lila-grijs-lichtgrijs-groen en het optionele thema ook mee te nemen omdat ik iemand in mijn omgeving heb die eind deze week met pensioen gaat. Dus dat kwam heel mooi uit.


De copic kleurnummers die ik gebruikt heb zijn:
Huid: E51, E00
Haar man: C5, C3, C1
Haar vrouw: C5, C3, RV00
Tulpen: RV63, V15, YG76, YG17, V25
Jasje dame: RV66, RV63, RV52
Schoenen dame: V28, V25, C1
Jasje man: C7, C5, C3, C1
Broek man: BG99, BG96, BG93
Schoenen man: C7, C5
Bankje: W9, W8, BG96, W5, W3, W00
Gras: YG17, YG13, YG11

Het tekststempeltje met bedankt is van Marianne Design, het ticketkaartje is handmatig geschreven.

Ik lees graag wat jullie ervan vinden.

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Ankie, heel erg mooi! Succes met de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Ankie,

    Ik vind het gewoon weg een prachtige en emotionele kaart zeg!! Echt prachtig!!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat ook op mijn lijstje om te maken, maar wat heb je er een plaatje van gemaakt Ankie. Ik vind hem super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt, Ankie! De digi vind ik zoooo leuk.
    Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje, Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh Ankie, deze is ook leuk! Geweldig zo met die Mo Manning stempel, helemaal gaaf!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Ankie, het afdrukje past perfect bij het thema.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk Ankie en je kaart past natuurlijk perfect bij deze uitdaging! Natuurlijk bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen