Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 11 juli 2012

Een zomers kaartje - EKEF 123

Een zomers kaartje is de opdracht deze week bij Ekef. De zomer buiten is op dit moment nog ver te zoeken, maar dat betekent aan de andere kant dat het mooi tijd is om te knutselen. En dan halen we de zomer gewoon in huis met een zomers kaartje. Ik heb gebruikt gemaakt van diverse lijnen dp van My Mind's Eye, maar die toevalligerwijs (het ene papier had ik in huis, het andere toevallig afgelopen zaterdag in een hobbywinkel in Capelle ad IJssel gekocht) mooi bij elkaar te combineren zijn. Het stempel dat ik heb gebruikt is van SU en mocht ik een tijdje geleden van mijn vriendin Maaike lenen. Ik heb toen wat afdrukjes op voorraad gemaakt en dat kwam nu mooi van pas. De vlieger en het knoopje zijn ook van MME. Het afdrukje heb ik met de hand voorzichtig gescheurd en van een rood distressrandje voorzien. Nog een stukje bakerstwine en voilà, het kaartje is weer een feestje om naar te kijken.


De volgende copicnummers heb ik gebruikt voor het inkleuren:
R29, 27, 24 - T4, 2 - W1 - BG97 - E51, 53 - E59, 57, 55 - E43, 42, 41 - BG000

7 opmerkingen:

  1. Wat een romantice kaartje zeg echt heel lief!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie,wat een vertederende kaart,lekker romantisch en het stelletje is heel mooi ingekleurd.groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Ankie, wat een geweldige stempel is dat trouwens. Hij is heel mooi geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi zomers tafereeltje, kan bijna niet wachten tot we hier ook weer lange zomeravonden krijgen om van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi romantisch kaartje, Ankie!
    Ik vind de vlieger erg goed gevonden, leuk!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi zomers kaartje!! Prachtig gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen