Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 19 juni 2012

Dieren die mensendingen doen

De Ekef uitdaging deze week is dus dieren die mensendingen doen. Nu had ik net een afdrukje van een dansend olifantje ingekleurd gisteravond en wist nog niet wat ik er precies mee zou doen. Tot ik vanochtend de uitdaging van Ekef zag. Dus ik heb het afdrukje verwerkt op deze kaart.


De tekststempeltjes komen bij Scrapmydream vandaan en het olifantje is uiteraard van Karen's Doodles.

Het afdrukje is ingekleurd met copics:
Slurf en onderzijde pootjes: E71, 70
Nagels: E93
Lijf: C7, 5, 3, 1
Jurk: BG49,57,53, B37
Grondschaduw: E74, 71, 70
Schaduw: W2, 1, 0, 00

11 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje is het geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie, wat een grappige kaart is dit!
    En natuurlijk weer geweldig ingekleurd.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk kaartje Ankie! Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Ankie!
    Gave digi ook!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een scheetje !! Om vrolijk van te worden!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt schattig Ankie.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige leuke kaart en deze digi van KD blijft ook zo lekker vrolijk om te gebruiken op een kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, Ankie! De digi is erg leuk voor deze uitdaging.
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitternd Ankie en leuke digi ook! Bedankt voor het mee doen deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen