Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 7 mei 2012

Vandaag is het de trouwdag van mijn dochter en schoonzoon


Vandaag zijn mijn dochter en schoonzoon alweer drie jaar getrouwd. Jongelui, ook langs deze weg van harte gefeliciteerd en als het goed is heb je dit kaartje vanmiddag op de mat gevonden.

Over de kaart zelf:
Het afdrukje is van Wee stamps en kocht ik bij Stampingcorner. Het achtergrondstempel van Time flyes is gekocht bij Scrapmydream. Het dp is uit een blokje van Boofle. Dat is zo'n gaaf blokje en je kunt er alle kanten mee op hoewel het eigenlijk is bedoeld voor babykaartjes. De harten zijn gestanst met een mal van Joycraft. Aangezien mijn dochter niet van bloemetjes en veel frutsels houdt heb ik het eenvoudig gehouden in de afwerking.

Het afdrukje is ingekleurd met copics:
Gezichtjes: E93, E00
Lijfjes: E59, 57, 55, 42 en R27
Boomblaadjes: BG99, 96, 93
Bolbloemetjes: RV66, 55,63
Tak: E74
Vleugel: RV66, 63, Y17, BG10, 11, YG01, BG05, 02
Schaduw: W2, 1, 00

4 opmerkingen:

  1. scitterend kaartje en van harte gefeliciteerd met je dochter en schoonzoon
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je voor hen gemaakt Ankie. Van harte gefeliciteerd hoor! Wat gaat de tijd toch snel hè?
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Ankie, super mooi. Gefeliciteerd met het bruidspaar.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen