Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 22 mei 2012

Elke kaart een feestje - uitdaging 116

Met een hele mooie freebie ben ik aan de slag gegaan om voor de uitdaging van EKEF van deze week een kaartje te maken. De opdracht was: maak een kaartje met kraft/wit en één  andere kleur. En dat heb ik gedaan. Ik heb als één  andere kleur de kleur paars in diverse gradaties gekozen. Het was voor mij een hele uitdaging om het haar te kleuren. Nu heb ik daar pas een tutorial van voorbij zien komen en die heb ik met aandacht bekeken, om het vervolgens met dit afdrukje (een gratis digi) ook te proberen. En nu het kaartje klaar is, ben ik er echt helemaal verbaasd over. Het is nog mooier dan ik van tevoren in mijn hoofd had zitten. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik ben ook heel benieuwd naar jullie reacties op dit kaartje.


9 opmerkingen:

  1. Een beauty Ankie, het haar is inderdaad erg goed gelukt! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Ankie!
    Wat is ze prachtig gekleurd! Ik vind dat haar wel zo geweldig!!!
    Leren we dat op 9 juni ook??

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje is dit!! Wat heb je het afdrukje ontzettend mooi ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het afdrukje springt er echt uit, erg mooi gekleurd zeg.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ankie, wat heb je deze kaart prachtig ingekleurd!
    9 juni ben ik graag van de partij op jouw workshop!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Wat een leuk en speciale stempel.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat is een wulpse kaart!
    Prachtig ingekleurd met die helblauwe ogen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Ankie!
    Sureya heeft inderdaad hele mooie digi's. Ben er zelf ook weg van en kleur graag haar werk in. Kom maar eens kijken op m'n blog www.samanthavanvelzen.blogspot.com

    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen