Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 13 april 2012

Nu weer eens een verjaardagskaartje

Een vrolijk en fleurig verjaardagskaartje. Het stempeltje is van Penny Black en mocht ik weer even lenen van mijn collega. Zij stempelt ook graag en gebruikt het liefst dierenstempels. Nu heb ik die zelf weer veel minder, ik heb meer Magnoliastempels en ook nog wel wat andere hoor, dus ik vind het altijd heerlijk als ik van iemand een stempelsetje mag lenen of wat afdrukjes krijg.

5 opmerkingen:

  1. Hij is weer helemaal geweldig je kaart Ankie en het is inderdaad een schattig stempeltje je hebt hem mooi gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super dat rode papier in combi met de bloempot.Erg vrolijk kaartje hoor!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch weer een prachtig lief kaartje gemaakt Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en wat een lief stempeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morning sweetie this is just gorgeous, love the colours you have chosen, fabulous huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen