Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 29 maart 2012

DWYT nr 131

En dan is het alweer donderdag. De tijd vliegt voorbij. De DWYT van deze keer lijkt heel eenvoudig en ik moet zeggen dat ik hem ook in de praktijk niet al te moeilijk vond. Deze zwangere Tilda heb ik een maandje geleden ongeveer binnen gekregen en ik vind haar leuk!!!
Doen jullie ook mee? Ik vind het zo leuk om te zien hoe je van een schets toch zulke verschillende kaarten kunt maken. Kom op dames en waag de stap ook eens, je zult zien hoe leuk het is.

4 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig, deze stempel is echt meer dan leuk! Supers gedaan zo bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ankie je kaart is geweldig en je hebt gelijk het is een schattig stempeltje, ik moet me eens verdiepen in deze wedstrijd deze kende ik nog niet,wie weet doe ik mee groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Ankie, mooi ingekleurd ook!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, je hebt Tilda heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen