Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 25 februari 2012

Nog een paar deurhangers

De uitdaging van EKEF deze week was een deurhanger. Uiteraard had ik er al een gemaakt voor deze uitdaging maar ik kon natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen dat voor mijn jongste kleinzoon wel een deurhanger gemaakt was en voor de andere twee boys niet. Ik heb dus voor hen allebei ook een deurhanger gemaakt en daarbij de plaatjes genomen waarvan ik het gevoel heb dat ze de jongens het best typeren. Dus als er een kindje komt logeren, hangen wij zijn deurhanger op de deur. In de kinderlogeerkamer hangt een schattig kinderkapstokje en daar heb ik ze nu opgehangen. Vinden jullie deze ook leuk?




10 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie en hele schattige deurhangers Ankie. Heel mooi gemaakt voor je kleinzoons. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze zijn ook erg leuk geworden!! Kunnen ze allemaal komen logeren!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat je de smaak helemaal te pakken hebt Ankie...wat zijn ze beide mooi zeg!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch weer prachtige creaties gemaakt Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ankie, geweldig leuk en mooi die deur hangertjes.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat leuuuk! Vooral de tweede is super schattig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig idee Ankie! Mag ik ook eens komen logeren? (hi, hi).
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij wel hoor. Geef maar een berichtje via de mail en zorg dat je bed opgemaakt is en er voor jou ook een deurhanger is :-)

      Verwijderen
  8. Wat zijn dat hele leuke deurhangers, Ankie.
    Super lief en voor de jongens lekker duidelijk, dat het echt de tijd is voor een logeerpartij! ;D
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF uitdaging! ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk...
    en wat een origineel idee met geweldige leuke tekst erop.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen