Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 29 februari 2012

Happiness is home made - EKEF uitdaging

Happiness is home made is het onderwerp van de uitdaging bij EKEF maar, je moest ook een of meerdere kleuren gebruiken uit de reeks die zij hadden opgegeven, te weten: lavendel, roze, abrikoos, beige. Ik heb een combinatie gemaakt van roze, lavendel en beige. Na een dagje hard werken is het heerlijk om thuis heel ontspannen in je eigen badkamer een verwenmomentje te creëeren voor jezelf, in een heerlijk schuimbad en voor de liefhebber eventueel een lekker glaasje bubbles erbij. Dat is mijn achterliggende gedachte bij deze kaart.


Een close-up om te laten zien dat het badschuim echt glinstert :-)

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, coole stempel ook! Je zou zelf een bad willen nemen met al die glitter bubbels :-)

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Ankie, en zooo leuk dat glitterschuim :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ankie!! En super met het glimmende schuim ;-)

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oja het glimt echt gaaf hoor.
    leuk dat je meedoet aan EKEF.
    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ankie! En natuurlijk bedankt voor het mee doen bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart.
    liefs Tessa & ANke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi die Ankie,
    Ik werd helemaal relax toen ik jouw kaartje zag. Blijft een leuke stempel. Je hebt je kaart rustig gehouden en dat vind ik een hele kunst. Leuk die bloemen er zo bij.
    Even terug gekeken en je bijen kaart vind ik ook zo leuk.
    Gezellige groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Ankie!!
    Leuk dat glitterend schuim;)
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmmmm ben geloof ik ook wel toe aan zo'n lekker ontspannend bad. Erg leuke kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij EKEF.
    Groet,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met die glimmende badbubbels, het ziet er erg uitnodigend uit.
    Hartstikke leukdatjemeedoet metde challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen